بنر ارسال رایگان
 به مک دارو خوش آمدید
   
  • 1401-10-25 11:21
بهبود عفونت های تنفسی با گیاه پر خاصیت ایمفلونا

بهبود عفونت های تنفسی با گیاه پر خاصیت ایمفلونا

احتمالا همه شما می دانید که با فرا رسیدن فصل زمستان، عفونت‌ های تنفسی بیش از پیش افزایش پیدا می کند و در نتیجه به دنبال راهی هستید که بتوانید میزان عفونت ها را کمتر کنید. حال تصمیم گرفتیم که راجع به بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا با شما صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

منظور از عفونت‌ های تنفسی چیست؟

منظور از عفونت‌ های تنفسی این است که شما به مشکلاتی مثل نفس تنگی دچار شوید. زمانی که ویروس کرونا، سرماخوردگی، آنفولانزا یا مشکل دیگری برایتان اتفاق می‌ افتد، احتمالا شما با مشکلات تنفسی روبرو می‌ شوید. راهکار های زیادی مثل بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا وجود دارد که می‌تواند به بهبود این وضعیت کمک کند.

گیاهانی مانند ایمفلونا تا چه حد اثر دارد؟

امروزه داروهای گیاهی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است و محبوبیت آنها کمتر از داروی شیمیایی نیست. در نتیجه خیلی از افراد به دنبال استفاده از داروهای گیاهی برای مشکلاتی مثل بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا هستند. ترکیباتی که در گیاهان موجود می باشد، عوارض جانبی ایجاد نمی‌ کند و ترکیبات ساده ای هستند که می‌ توانند به بهبود بیماری ها کمک کنند.

بیشتر بخوانید : خرید بهترین مکمل های ورزشی موجود در بازار

ایمفلونا چیست؟

 اگر می خواهید راجع به بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا بدانید، اول باید تعریف دقیقی از این گیاه داشته باشیم. در واقع ایمفلونا یک کپسول گیاهی است که برای تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. زمانی که آن را مصرف می کنید، بدنتان برای مقابله با عفونت تنفسی و باکتریایی تقویت می شود. از همان روز اول که آن را استفاده کرده اید، یعنی درمان موثر را به کار برده اید. مقالات مختلف تاثیر این داروی گیاهی را به اثبات رسانده اند و در نتیجه می توانید با اجازه پزشک با خیال راحت از این دارو استفاده کنید.

مقدار و مدت مصرف این دارو باید چقدر باشد؟

 برای بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا باید بدانید که چقدر از این دارو را استفاده کنید؛ البته که میزان دقیق توسط پزشک تعیین می‌ شود اما به طور کل برای تقویت سیستم ایمنی باید هر ۱۲ ساعت یکبار از این دارو استفاده کنید که معمولا به مدت ۴ هفته مصرف آن را توصیه می کنند. برای عفونت های ریوی با علائم شدید هم هر هشت ساعت یک بار باید دو عدد از آن را به مدت یک هفته و سپس هر ۱۲ ساعت یک عدد از آن را به مدت چهار روز استفاده کنید.

چه افرادی نباید از ایمفلونا استفاده کنند؟

برای بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا باید بدانید که بعضی از افراد نباید از این دارو استفاده کنند که شامل موارد زیر می باشد:

  • افرادی که به بیماری های خود ایمنی دچار هستند.
  • افرادی که از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند.
  • خانم هایی که باردار و شیرده هستند.
  • کودکانی که هنوز سیستم ایمنی آنها رشد نکرده است.
  • بیمارانی که به تنگی نفس شدید، کاهش سطح هوشیاری، فشار خون بالا و نارسایی حاد کلیوی و کبد دچار هستند.

آیا این دارو باعث ایجاد عوارض جانبی می شود؟

قبل از اینکه بخواهید برای بهبود عفونت های تنفسی از این دارو استفاده کنید، اول پزشک باید شرایط شما را بسنجد؛ چرا که ممکن است برای بعضی از افراد عوارض جانبی ایجاد کند که مهمترین آن، خارش پوست است. اگر به چنین وضعیتی دچار شدید، نگران نباشید. فقط این موضوع را به پزشک تان اطلاع رسانی کنید.

چگونه از این دارو نگهداری کنیم؟

برای درمان عفونت های تنفسی با ایمفلونا باید شرایط نگهداری از این دارو را بدانید. بهتر است این دارو را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد به دور از هرگونه نور و رطوبت نگهداری کنید. حتما آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا اگر کودکتان ان را مصرف کند، آسیب‌ های زیادی خواهد دید و در نهایت اینکه این دارو را داخل یخچال نگهداری نکنید.

کلام آخر

با همه اطلاعاتی که از این مقاله به دست آوردید، متوجه شدید که بهبود عفونت های تنفسی با ایمفلونا ممکن است و در نتیجه می توانید از آن به عنوان راهی برای بهبود این وضعیت پیدا کنید. همراه با سایت مک دارو باشید تا از انواع مکمل های غذایی با بهترین کیفیت و انواع مکمل های درمانی بهره مند شوید.


دریافت از مایکت
دریافت از کافه بازار

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال سریع به سراسر ایران

تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته