بنر ارسال رایگان
 به مک دارو خوش آمدید
   
  • 1401-10-25 11:31
نحوه برطرف کردن ریزش مو با نورکرین این داروی شگفت انگیز

نحوه برطرف کردن ریزش مو با نورکرین این داروی شگفت انگیز

نورکرین چیست؟ همانطور که می دانید این روزها مسئله ریزش مو بیش از هر زمان دیگری تبدیل به یک دغدغه در بین مردم شده است، خیلی از افراد به خاطر سبک زندگی غلط و استرس های ناشی از زندگی روزمره با ریزش مو مواجه می شوند و به دنبال راهکاری هستند که بتوانند هرچه سریع تر این ریزش را درمان کنند.

خوشبختانه علم پیشرفت کرده و روش ‌های مختلفی برای بهبود این وضعیت وجود دارد؛ اما یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کرد و می‌ تواند موثر هم باشد، نورکرین است. برای مشاهده انواع مکمل های غذایی لطفا کلیک کنید. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که نورکرین چیست و چگونه می تواند به مشکل ریزش مو کمک کند.

نورکرین چیست؟

نورکرین یک نوع قرص است که در دسته بندی مکمل های غذایی طبیعی جای می گیرد که گونه های خاص گیاهی و پروتئین های دریایی داخل آن وجود دارد و فواید مختلفی مثل کنترل ریزش مو و استحکام موی سر دارد که در این مقاله با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

داروی نورکرین چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه توضیح دهیم نورکرین چیست و می‌ تواند به ریزش مو کمک کند، یک بخش قضیه است اما اینکه بتوانیم بفهمیم که این قرص چه ویژگی هایی دارد که می‌ تواند در بهبود ریزش مو موثر باشد، هم طرف دیگر و مهم قضیه است. ویژگی های این قرص شامل موارد زیر است:

  • تقویت کننده ریشه مو
  • تغذیه کننده ریشه مو
  • حاوی ترکیبات عصاره های طبیعی برای رشد مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • جلوگیری از سفیدی مو
  • مناسب برای آقایان و خانم ها
  • دارا بودن ویتامین ها و اسیدهای چرب
  • محرک برای رشد موی سر

آیا نورکرین زنان و مردان با یکدیگر متفاوت است؟

بله. وقتی که به پزشک مراجعه می کنید، او شرایط متفاوتی را برای شما در نظر می‌ گیرد. برای مشاهده انواع مکمل های ورزشی لطفا کلیک کنید. درست است که شما متوجه شدید نورکرین چیست؛ اما باید بدانید که ترکیبات قرص و داروی نورکرین  برای زنان و مردان متفاوت است و هر کدام باید با توجه به هورمون های خودشان، این دارو را مصرف کنند اما به هر حال هدف نهایی این دارو برای هر دو؛ چیزی جز تحریک رشد مو، جلوگیری از ریزش مو و تقویت موی سر نیست.

ترکیبات این دارو چیست؟

بعد از اینکه متوجه شدید نورکرین چیست، باید ترکیبات آن را هم بشناسید. این قرص حاوی ماریلکس است که از پروتئین های دریایی استخراج شده و مانع از سفیدی مو می شود.

گیاه آسرولاچری نیز در این دارو به کار رفته است که جزء گیاهان بومی در مناطق گرمسیر می باشد و حاوی ویتامین c، کارتنوئید ها است. علاوه بر آن ویتامین های خانواده گروه ب در تمام انواع این قرص وجود دارند که همگی باعث ایجاد تعادل هورمونی و جلوگیری از ریزش مو می‌ شوند.

 این قرص همچنین حاوی ویتامین آ هم هست که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و پوست سر را از خشکی حفظ می کند، در نتیجه عاملی برای جلوگیری از ریزش مو است.

یکی دیگر از ترکیبات موجود در آن سیلیکا است که کلاژن سازی را تحریک می‌ کند و به طور کل خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی دارد.

عصاره روغن ماهی هم در این قرص به کار رفته شده است که  ویتامین دی، ویتامین e و امگا ۳ موجود در آن پوست و موی شما را تقویت می کند. برای مشاهده انواع مکمل های گیاهی لطفا کلیک کنید. عصاره گیاه شنبلیله هم یکی از ترکیبات موجود در نورکرین می باشد که عاملی برای تقویت فولیکول های ضعیف شده و مبارزه با ریزش مو است.

نکات مصرف نورکرین

بعد از این که متوجه شدید نورکرین چیست، نکات و هشدارهایی هستند که باید آنها را هنگام مصرف رعایت کنید:

  • اگر داروی دیگری استفاده می کنید، حتما به پزشک اطلاع رسانی کنید.
  • این دارو یک مکمل غذایی است و نباید جایگزین رژیم غذایی باشد.
  • اگر به ماهی حساسیت دارید، از این دارو استفاده نکنید.
  • این قرص را در دمای اتاق زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد و در جای خشک نگه دارید.

کلام آخر

حال که متوجه شدید نورکرین چیست، احتمالا دلتان می‌ خواهد که این دارو را مصرف کنید. درست است که این دارو تاثیر بسیار عالی در جلوگیری از ریزش مو دارد؛ اما چه بهتر که پزشک آن را برای شما تجویز کند و اگر پزشک آن را برایتان تجویز کرد، باید بگوییم که سایت مک دارو یکی از بهترین منابعی است که می‌ توانید از آنجا این مکمل مفید را تهیه کنید.


دریافت از مایکت
دریافت از کافه بازار

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال سریع به سراسر ایران

تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته