بنر ارسال رایگان
 به مک دارو خوش آمدید
   
  • 1401-10-25 11:33
روش های اصولی کاهش وزن بدون بازگشت

روش های اصولی کاهش وزن بدون بازگشت

خیلی از افراد به دنبال این هستند که وزن خود را کم کنند. روش های مختلف و رژیم های متفاوتی هم در اختیار آن‌ها قرار می‌ گیرد؛ اما شاید خیلی‌ها بخواهند سریع نتیجه بگیرند و در نتیجه راهکار های اشتباهی را انتخاب می‌ کنند. در این مقاله قصد داریم راجع به روش های اصولی کاهش وزن با شما صحبت کنیم برای آشنایی با انواع مکمل های کاهش وزن لطفا کلیک کرده تا اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید تا این روش ها را برایتان عنوان کنیم.

آیا این روش های اصولی بدون بازگشت هستند؟

یکی از سوالات مهمی که برای اکثر افراد پیش می‌ آید، این است که چگونه وزن خود را کاهش دهیم، بدون این که دوباره با اضافه وزن مواجه باشیم. خوشبختانه اگر شما روش های اصولی کاهش وزن را به کار بگیرید و آن را طبق قاعده و قوانین مخصوص خودش پیش ببرید، دیگر وزنتان بر نمی گردد، زیرا کاملاً پایه ای و اساسی وزن خود را کم کرده اید.

روش های اصولی کاهش وزن چیست؟

به طور کل استراتژی هایی برای کم کردن وزن وجود دارد که باید به آن ها دقت کنید که در این مقاله این روش ها را به شما توضیح خواهیم داد:

کالری را کم کنید

اولین قدم برای کاهش وزن این است که شما کالری که در طول روز مصرف می کنید را اندازه بگیرید؛ سپس در روز بعد با ورزش کردن مقدار کالری مصرفی بسوزانید و غذای خود را کمی از همیشه کمتر کنید. انجام این کار باعث می‌ شود که کالری کمتری به بدنتان برسد و در نتیجه بدن از منابع مغذی قبلی خودش استفاده می کند که باعث چربی سوزی خواهد شد.

چربی استفاده نکنید

راهکار اصولی دیگر که باید در نظر بگیرید و جزء روش های درستِ کاهش وزن محسوب می‌ شود، این است که چربی های مضر را حذف کنید. به جای آن از میان وعده با چربی سالم استفاده کنید که شامل آجیل، روغن زیتون، لبنیات کم چرب، ماهی، دانه ها و سویا است.

از ذهنتان کمک بگیرید

برای کاهش وزن باید حواس پرتی ها را کنار بگذارید. وقتی که می خواهید غذا بخورید، تلویزیون تماشا نکنید یا مثلاً هنگام رانندگی غذا نخورید. در چنین حالتی مغزتان درگیر است و فرمان سیری نمی‌ دهد و احتمال پرخوری وجود دارد؛ پس سعی کنید که هنگام غذا خوردن در یک محیط ساکت بنشینید، روی غذا تمرکز کنید، آهسته و آرام غذا بخورید و به بو و بافت غذا توجه داشته باشید.

مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید

شما می توانید تصمیم بگیرید که چربی یا کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود کم کنید که جزء روش های اصولی کاهش وزن محسوب می شود. برای کاهش وزن، موادی که کربوهیدرات بالایی دارند، مثل برنج، نان، ماکارونی و سیب زمینی سرخ کرده را نسبت به قبل خیلی کمتر کنید.

با استرس مبارزه کنید

یکی از عوامل چاقی که باعث می شود در رژیم لاغری خود نتیجه نگیرید، استرس است. زمانی که استرس می گیرید، ممکن است به پرخوری عصبی دچار شوید؛ پس باید با استرس مبارزه کنید که جزء روش های اصولی کاهش وزن محسوب می شود.

ورزش را فراموش نکنید

قطعاً شما برای رسیدن به کاهش وزن نیاز به یک رژیم غذایی مناسب و همچنین کم کردن کالری دارید اما رژیم غذایی به تنهایی کافی نیست. باید از ورزش کمک بگیرید که به سوزاندن کالری کمک می‌ کند و می‌ تواند یک راهکار اصولی برای کاهش وزنتان باشد.

قبل از غذا آب بنوشید

یکی از روش های اصولی کاهش وزن، این است که قبل از غذا آب بنوشید. البته بعضی ها توصیه می کنند که قبل از غذا یک عدد سیب بخورید که این روش هم می‌ تواند موثر باشد. علت این است که موادی مثل سیب یا حتی نوشیدن آب، سوخت و ساز بدن را تا ۳۰% تقویت می‌ کند و باعث چربی سوزی بیشتری می شود. از طرفی شما با نوشیدن آب نیم ساعت قبل از وعده غذایی، تا حدی معده خود را پر می کنید و دیگر پرخوری رخ نخواهد داد.

کلام آخر

حال که متوجه شدید روش های اصولی کاهش وزن چیست، احتمالاً بخواهید که این کار را هرچه سریع تر انجام دهید اگر میخواهید از مکمل های کنترل وزن استفاده کنید لطفا کلیک کنید؛ البته توصیه ما مراجعه به پزشک تغذیه هم هست تا بتوانید با توجه به شرایط بدنی که دارید، این کار را اصولی تر و دقیق تر پیش ببرید. سایت مک دارو


دریافت از مایکت
دریافت از کافه بازار

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال سریع به سراسر ایران

تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته