بنر ارسال رایگان
 به مک دارو خوش آمدید
   
  • 1401-10-25 11:32
اهمیت و نقش بسزای قرص هیرتامین در سلامت پوست و مو

اهمیت و نقش بسزای قرص هیرتامین در سلامت پوست و مو

خیلی از ما به زیبایی و سلامت موهای خود اهمیت می دهیم و شاید به دنبال مصرف بعضی از مکمل ها و ویتامین ها بگردیم تا مشکلاتی مثل ریزش موهایمان برطرف شود.

یکی از چیزهایی که این روزها خیلی زیاد به گوش ما خورده است، هیرتامین است؛ اما دقیقا نمی دانیم که هیرتامین چیست و چه فوایدی برای مو دارد.برای مشاهده انواع مکمل های مورد استفاده در سلامتی مو لطفا کلیک کنید. با ما همراه باشید تا در مورد این قرص اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

هیرتامین چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم راجع به فواید و عملکرد این قرص با شما صحبت کنیم، بهتر است تعریف دقیقی از آن ارائه دهیم. برای مشاهده مکمل های غذایی لطفا کلیک کنید. قرص هیرتامین از موهای شما در برابر هرگونه عوامل آسیب زننده بیرونی و درونی حفاظت می کند.

در واقع کمک می کند که موهای بلند و ضخیم داشته باشید، زیرا می تواند ویتامین های لازم را به بدنتان برساند و در نتیجه یکی از مکمل هایی است که شاید خیلی از پزشکان آن را به شما توصیه کنند.

هیرتامین شامل چه ترکیبات و ویتامین هایی است؟

حال که متوجه شدید هیرتامین چیست؛ احتمالا به فکر افتاده اید که آن را برای تقویت موهایتان استفاده کنید اما بهتر است که اول ببینید این قرص چه ترکیباتی دارد. ترکیبات هیرتامین شامل موارد زیر است:

ویتامین A که از ریشه موی شما حفاظت می‌ کند و چربی مورد نیاز پوست سر را برای تقویت و شادابی اش حفظ می کند.

ویتامین D3 که فولیکول های خوابیده را به فاز رشد برمی گرداند و باعث رویش مو های جدید می‌ شود و حتی فولیکول های آسیب دیده را بازسازی می کند.

  • ویتامین c که باعث تولید کلاژن در پوست سر می‌ شود.
  • ویتامین ب که باعث رشد و تغذیه موها خواهد شد.
  • ویتامین b۲ که از تخریب پوست سر جلوگیری می کند.
  • ویتامین ب۳ که التهابات پوست را کم می کند.
  • ویتامین b۵ که باعث بازسازی ساقه مو می شود و مواد مغذی را به قلب می رساند که در براق شدن موها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
  • ویتامین ب۶ که برای درمان کچلی یا ریزش شدید مو به کار می رود.
  • ویتامین b۷ که همان بیوتین است و از خشکی و شکنندگی مو حفاظت می کند.
  • ویتامین ب۹ که باعث تغذیه رسانی به سلول های سالم مو می‌ شود.
  • در نهایت ویتامین ب۱۲ که باعث تولید گلبول قرمز و اکسیژن رسانی به فولیکول های مو می شود.
  • از دیگر مواد موجود در این قرص می توان به سلنیوم، آلوورا، زینک، ترکیبات گیاهی مثل براهمی، رزماری، گزنه، زردچوبه، دم اسب و فلفل اشاره کرد.

فواید قرص هیرتامین چه چیزهایی است؟

حال که متوجه شدید هیرتامین چیست، احتمالاً می خواهید با فواید آن هم آشنا شوید تا ببینید که گزینه مناسبی برای مصرف هست یا خیر. فواید هیرتامین شامل موارد زیر است:

  • کاهش ریزش مو
  • افزایش ضخامت مو و استحکام تار مو
  • تحریک رشد موهای جدید و پرپشت شدن مو
  • تغذیه و تقویت فولیکول مو

آیا قرص هیرتامین باعث چاقی می شود؟

خیلی ها می دانند که هیرتامین چیست و چه فوایدی برای موهایشان دارد؛ اما میترسند که باعث اضافه وزنشان شود. بعضی از مکمل ها هستند که روی چاقی یا لاغری شما تاثیر می گذارند و ممکن است اشتهای شما را زیاد کنند اما خوشبختانه هیرتامین جزء این دسته از مکمل ها نیست و تاثیری روی چاقی و لاغری و اشتهای شما ندارد و تا به حال هیچ کس گزارش نکرده که بر اثر مصرف این ویتامین چاق شده باشد.

آیا قرص هیرتامین برای پوست هم مفید است؟

 خیلی‌ ها فکر می‌ کنند که هیرتامین فقط برای مو مناسب است؛ اما  دقیقا نمی‌ دانند که هیرتامین چیست. زمانی که شما این قرص را استفاده می کنید، از آنجایی که خونرسانی به سطح پوست و سلول های بدنتان افزایش پیدا می‌ کند، در نتیجه با مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی روبه‌رو می‌ شوید که باعث می شود تا ناخن و پوست سالم و عالی هم داشته باشید که هیچ چیز مهمتر از این برای خانم ها نیست.

از کجا بفهمیم که قرص هیرتامین اصل را خریداری می کنیم؟

تنها راهی که پیش رو دارید، این است که از مراکز معتبر این قرص ها را تهیه کنید. یکی از منابع اینترنتی قابل اعتماد که می توانید به آن مراجعه کنید، سایت مک دارو است. تمام مکمل ها و داروهایی که از این سایت خریداری می کنید، همگی اورجینال هستند و در نتیجه خیالتان راحت است که قرص و داروی تقلبی خریداری نکرده اید.


دریافت از مایکت
دریافت از کافه بازار

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال سریع به سراسر ایران

تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته