بنر ارسال رایگان
 به مک دارو خوش آمدید
   

قوانین و مقررات استفاده از خدمات مک دارو:

کاربران محترم مک دارو در این بخش به بررسی قوانین و مقررات فروشگاه می پردازیم. به یاد داشته باشید ورود، عضویت و خرید از سایت به منزله پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات اینترنتی مک دارو می باشد. تمامی قوانین مندرج در وب سایت با قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از مصرف کننده مطابقت دارد و در صورت تغییر هر یک از قوانین، این صفحه به روزرسانی می شود. توصیه می شود قبل از انجام فرایند خرید، این بخش را به طور کامل مطالعه نمایید زیرا مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال عدم آگاهی و پذیرش شما بعد از خرید، نسبت به تغییرات اعمال شده در قوانین ندارد.

 

تعریف مشتری:

به تمامی افرادی که در بخش عضویت ثبت نام کرده اند و اقدام به خرید از فروشگاه می کنند مشتری گفته می شود. نکته: برای تکمیل فرآیند ثبت نام به بخش حساب کاربری مراجعه کرده و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

ارتباطات: در بخش های خدمات، ثبت سفارش و ارسال ایمیل، تمامی این روند به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت. در صورت لزوم و همچنین موافقت مجموعه با درخواست شما، پاسخدهی از طریق سرویس اختصاصی پیام کوتاه و یا پست الکترونیکی انجام خواهد شد. سرشماره اختصاصی مک دارو 90001243 می باشد و تمامی اطلاع رسانی ها برای کاربران از این شماره ارسال می شود. پیام ها از طریق سامانه پیامکی برای شما ارسال شده و به همین دلیل امکان دریافت پیام های شما از این راه وجود ندارد. هرگونه سوء استفاده از نام مک دارو وهمچنین استفاده از شماره های دیگر در این رابطه تخلف می باشد و از طرف فروشگاه پیگرد قانونی دارد، از این رو تنها به پیامک های ارسالی از طرف سرشماره اختصاصی 90001243 توجه فرمایید. راه های برقراری ارتباط با مجموعه مک دارو، تنها استفاده از ایمیل info@mcdarou.com و تماس با شماره 02175154 می باشد.

 

حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی مک دارو به حریم خصوصی کاربران احترام گذاشته و تمامی اطلاعات شخصی و محرمانه آن ها نزد این مجموعه محفوظ می باشد. سایت مک دارو متعهد می شود با فراهم کردن بهترین تکنولوژی و همچنین ایجاد بستری امن از تمامی اطلاعات شما حفاظت نماید و شما با استفاده و خرید از این وب سایت رضایت خود را در این رابطه نشان می دهید. تمامی اطلاعات مشتریان مک دارو خصوصی می باشد و مجموعه حق انتشار و یا استفاده از آن را به هیچ عنوان ندارد. تمامی مطالب استفاده شده در وب سایت مانند، لوگو، تصاویر، توضیحات، گرافیک و ... جزء دارایی مجموعه بوده و هرگونه استفاده از آن ها، بدون مجوز کتبی و اجازه رسمی منجر به پیگرد قانونی می شود.

 

پردازش و ارسال سفارشات:

ارسال سفارشات در روزهای کاری، شنبه الی پنجشنبه (به جز تعطیلات رسمی)، در همان روز سفارش و یا نهایتا روز کاری بعدی انجام می شود. کاربران محترم مک دارو، برای ثبت سفارش خود در سایت می توانند 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته خرید خود را انجام دهند.

برای تماس تلفنی و پیگیری سفارشات نیز می توانند شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 صبح الی 16 بعدازظهر و پنجشنبه 9 صبح الی 12 ظهر اقدام نمایند. وارد کردن اطلاعات فردی مشتریان در هنگام سفارش باید با دقت و به درستی اعمال شود، در غیر این صورت مسئولیت هر گونه مشکل بر عهده ایشان می باشد و در نهایت تمامی سفارشات ثبت شده تنها به فرد معرفی شده در سایت به واسطه مشتری و با کنترل مدرک شناسایی  وی تحویل داده می شود.

فروشگاه اینترنتی مک دارو با تمام تلاش و دقت، سعی دارد تمامی سفارشات را به بهترین شکل و کمترین زمان ممکن به دست مشتری برساند. در صورت اتمام موجودی محصول در وب سایت، حتی بعد از خرید کاربر حق استرداد وجه و کنسلی آن کاملا برای فروشگاه محفوظ می باشد. مجموعه همچنین می تواند بدون اطلاع رسانی فروش خود را به طور کامل متوقف کند و فقط تمامی سفارشات قبلی را پردازش و ارسال نماید.

حق فروش تمامی محصولات سایت و یا بخشی از آن به هر دلیلی به طور کامل برای مک دارو محفوظ می باشد.

 

تحویل و بازگشت کالا:

مرجوع شدن محصولات بنا به دستور و بخشنامه "وزارت بهداشت" و "سازمان غذا و دارو" امکان پذیر نمی باشد و تنها در صورت مخدوش بودن محصول و یا مشکلات ساختاری که باعث به خطر افتادن سلامت فرد می شود امکان تعویض و مرجوع نمودن آن محیا می شود. کاربر محترم بهتر است قبل از تحویل محصول مشخصات آن را با سفارش خود منطبق نماید و همچنین از نظر ظاهری کالاهای خود را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت مغایرت از تحویل کالا بپرهیزد و در آخر فروشگاه را از این امر مطلع سازد، در صورت تحویل، مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال کالاهای ارسالی و مرجوع شدن آن ها ندارد.

 

مسئولیت و ضوابط فروش محصولات:

توضیحات درج شده برای محصولات موجود در سایت برای اطلاع رسانی کاربران فراهم شده است و برای مشاوره قابل استفاده نمی باشد و بهتر است قبل از خرید و شروع مصرف داروها، لوازم آرایشی، مکمل ها و ... با پزشک متخصص مشورت نمایید، همچنین "نظرات کاربران" در زیر محصولات، از تجربه های شخصی افراد می باشد و کاربرد دیگری ندارد، مک دارو با وجود بررسی ها در خصوص نظرات هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

مسئولیت اطلاعات مندرج بر روی بسته بندی کالاها، مرتبط با مجموعه مک دارو نمی باشد و کاملا به شرکت تولید کننده محصول ارتباط دارد. در صورت عدم آگاهی کافی از ویژگی های محصول و استفاده از آن و بروز هر گونه مشکل برای فرد، تمامی مسئولیت برعهده مشتری بوده و فروشگاه اینترنتی مک دارو در این مورد هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.

ایجاد عوارض جسمی و بیماری های ناشی از استفاده از محصولات دارویی، مکمل ها، لوازم آرایش و ... مرتبط با مک دارو نمی باشد و مسئولیتی برای مجموعه ندارد.

 

نظرات:

این بخش در وب سایت برای حس نزدیکی کاربران ایجاد شده است و افراد می توانند نظرات و تجربیات شخصی خود را در رابطه با کالاها، با دیگر مراجعه کنندگان سایت در میان بگذارند؛ فروشگاه اینترنتی مک دارو در قبال درستی و یا نادرستی نظرات هیچ گونه مسئولیتی ندارد و انتشار نظرات کاربران به هیج عنوان به معنی تایید فنی آنها نمی باشد و به همین منظور از مشتریان عزیز تقاضا می شود بخش نظرات را پایه ای برای خرید نپندارند و نسبت به آن تصمیم گیری نفرمایند.

 

قیمت گذاری:

قیمت های موجود در فروشگاه مک دارو بر پایه قیمت مندرج بر روی بسته بندی محصول و یا محصولات مشابه آن و مصوب در بازار می باشد. در مواردی نادر اگر تغییر قیمتی بر روی کالا (به دلیل نوسانات بازار) رخ دهد که محصول دیگر قابل ارائه نباشد مجموعه با کاربر تماس گرفته و شرایط را توضیح داده و سفارش را لغو می نماید. هزینه های دیگر مانند بیمه کالا، هزینه ارسال و ... نسبت به خرید شما در انتها به صورت جداگانه محاسبه شده و به رقم فاکتور شما اضافه می شود. تمامی مبالغ محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و کاربر مبلغ اضافه ای برای آن پرداخت نمی کند.

 

جشنواره ها و پیشنهادات ویژه:

مقررات جشنواره ها و تخفیفات ایجاد شده بر روی سایت مک دارو، نسبت به همان جشنواره و یا محصول وضع می شود و آن از طریق صفحه اختصاصی آن بر روی وب سایت و یا اطلاع رسانی های پیامکی و ایمیلی به کاربران اطلاع داده می شود. خدمات و زمان هر یک از جشنواره ها و تخفیفات براساس تصمیمات مجموعه مک دارو می باشد.


دریافت از مایکت
دریافت از کافه بازار

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال سریع به سراسر ایران

تحویل اکسپرس

تحویل اکسپرس

مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

تضمین اصالت کالا

تضمین اصالت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته